WhatsApp Image 2021-05-10 at 14.47.08

הנעליים של קייט מידלטון טיפסו גבוה, סטייל שאהבנו

לרגל השקת ספר הצילומים של קייט מידלטון, הגיעה הנסיכה לביקור רשמי בגלריה כשהיא לבושה מלאה בסטייל ובצבעים שרצינו לאמץ. עזבו את שמלת המעיל האדומה המרהיבה והחצאית פליסה, מה שגנב את ההצגה הן נעלי הסטילטו הגבוהות במיוחד שהלכו בצורה מושלמת עם התיק הקטן. סטייל של נסיכה אמיתית

בזמן שמייגן מרקל מקדמת את ספר הילדים שכתבה וצפוי לצאת בחודש הבא, הגיסה שלה קייט מידלטון חוגגת את ההישגים של ספר הצילומים שהוציאה, שכבר הפך לרב מכר. למקרה שפספסתם – מידלטון וגלריית הפורטרטים הלאומית של לונדון השיקו פרויקט בשנה שעברה בו הם הזמינו את תושבי הממלכה לשלוח תמונות שצילמו במהלך ימי מגפת הקורונה ואצרו לתערוכה מאה צילומים נבחרים, שגם הודפסו בספר.

בסוף השבוע, קייט הגיעה לבקר בגלריה כדי לחגוג את הספר – ולא רק. היא צירפה מכתב אישי לחלק מהעותקים וטמנה אותם ברחבי לונדון עבור עוברי אורח ברי מזל שימצאו אותם.

 

 

 

 

למרות שהמאורע התמקד בספר, אנחנו לא יכולנו לפספס את הלוק הנהדר שקייט בחרה בו, שגולת הכותרת שלו הייתה שמלת מעיל אדומה משגעת. קייט נוטה לתמוך במעצבים בריטיים, והפעם היא בחרה במותג לונדוני בשם Eponine, שאחראי על שמלת המעיל הזאת. המותג מציע בגדים בעבודת יד ובמהדורה מוגבלת, כך שאת שמלת המעיל של קייט כבר לא תוכלו לרכוש, אבל לפי המחירים של הפריטים שעוד נשארו באתר, אפשר לשער שהמחיר שלה הוא איפשהו בין 3000 ל-6000 ש״ח.

שמלת המעיל האדומה עם הבטנה המסקרנת שבצבצה ממנה הייתה יכולה להחזיק לוק שלם בפני עצמה, אבל במקרה הזה קייט בחרה להוסיף לה אקססוריז חומים שרק שדרגו את המראה הכולל. מתחתיה היא לבשה חצאית פליסה חומה שהתנועעה יחד איתה, תיק חום קטנטן ופשוט הורס של המותג הבריטי DeMellier (בשווי של כ-1300 ש״ח) ונעלי סטילטו חומות עם עקב גבוה יחסית למה שהתרגלנו לראות מקייט.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים