סמאשבוקס-לוק-עם-מסקרה

המסקרה שטובה לביונסה, טובה גם לנו

הגיע הזמן לעבור למסקרה שמצפה את הריסים אחד אחד במעין צינוריות קטנות, נצמדת לריסים ולא זזה מהם. בסוף היום, שכבר תרצו להוריד אותה, היא פשוט תחליק לכם מהעיניים בקלות עם קצת מים חמים וזה והכל. כל הפרטים על המסקרה שהאמפר סיר ג'ון של ביונסה אוהב להשתמש, ומה חדש על מדף המסקרות

העולם נחלק לשניים – אלה שכל מסקרה נראית עליהן מושלם ומחזיקה מעמד עד סוף היום, ואלה שלא מפסיקות להילחם בתופעת ״עיני הפנדה״, אותם עיגולים שחורים שמקשטים את העפעפיים לא משנה איזו מסקרה מרחתן.

יכולות להיות לכך כמה סיבות, ובהתאם, גם טכניקות שיכולות לפתור את הבעיה. אם יש לכן ריסים ארוכים במיוחד או צורת עין בה הריסים נוגעים בעפעפיים, נסו למרוח את המסקרה מבלי להגיע לקצוות הריסים. במידה ויש לכן עפעפיים שומניים במיוחד, השמנים מפרקים את המסקרה במהלך היום ולכן היא נמרחת. את זה תוכלו לנסות ולפתור על ידי שימוש בפריימר לעפעפיים – גם על העפעף התחתון – וכמובן להשתמש במסקרה שעמידה במים.

ביונסה ותיק האיפור שלה

מה שטוב לביונסה:

הכי אנחנו אוהבות לחטט בתיקים של מאפרי הכוכבים הגדולים ולמצוא בהם מוצרי פארם זולים שעושים יופי של עבודה. מה שמצאנו צץ מהתיק של סיר ג'ון, המאפר של הזמרת ביונסה. ג'ון חשף שהמסקרה האהובה עליו היא ה"אייר וויליום מגה" של לוריאל פיז, שלפי היצרן מבוססת על פורמולה חדשה עם טקסטורה מוקצפת שמעניקה אקסטרה נפח. עד שהמסקרה תגיע לישראל בינואר, אשר לרכוש אותה מאתרים. ויש לנו בארץ את "מגה ווליום עם קולגן", של לוריאל פריז.

מסקרה-לוריאל-פריז מגה ווליום עם קולגן

בבואך לבחור מסקרה, חשבי על האתגר העיקרי שיש לך עם הריסים

האם הם זקוקים יותר לנפח? אולי לאורך? או הפרדה? ייתכן ותעני כי הם זקוקים לקצת מהכל ואולי להרבה מהכל.

חשבי על המסקרה הנוכחית שלך – התרכזי בתוצאות שלה ונסי להבין מה את אוהבת בה ומה היית משנה על מנת לדעת להסביר את צרכייך מן המסקרה ולבחור את הטוב ביותר עבורך.

איפור, אחרי הכל, הוא עיניין סובייקטיבי, על כן מומלץ להתייעץ עם מאפרת מקצועית, לנסות כמה סוגי מסקרה (בעזרת אפליקטור חד פעמי והיגייני) ואף לקבל טיפים וטריקים מקצועיים על מנת למקסם את התוצאה מכל מסקרה נבחרת.

מה מצאנו בשבילך:

בובי-בראון

 

סמאשבוקס
PUPA
ג'ייד

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים