חודש אוקוטובר, הינו חודש להעלת מודעות לסרטן השד. פולו ראלף לורן לפקטורי 54 פינק פוני

המוצרים שתורמים למלחמה בסרטן השד

אוקטובר הוא חודש העלאת המודעות לסרטן השד. חברות רבות במשק נרתמו ומוכרות מוצרים שחלק מהכנסותיהם יועברו למלחמה בסרטן.

סרטן השד היא המחלה הממארת השכיחה ביותר בעולם המערבי ובישראל בכלל. מדי שנה מאובחנות בישראל נשים רבות. אחת מכל תשע נשים ישראליות עלולה לחלות בסרטן השד. חודש אוקטובר מוקדש בכל העולם וגם בישראל להעלאת המודעות לסרטן השד ולאבחון המוקדם. מדי שנה מצטרפות 5,400 נשים למעגל החולי.

סקירה מוצרים:

בניין המטכ"ל בקרייה בתל אביב יואר בוורוד במסגרת חודש המודעות לסרטן השד

צילום: שוקה כהן

הבניין בקריה יהווה חלק מכ- 200 אתרים ברחבי העולם שיוארו במהלך חודש אוקטובר באורות ורודים, כחלק מקמפיין עולמי של חברת אסתי לאודר, ביניהם האמפייר סטייט בילדינג בניו יורק, מרכז רוקפלר בניו יורק, מגדל אייפל בפריז, הסיטאדל במילנו, בית האופרה סידני אוסטרליה, מגדל טוקיו ביפן, טירת שונבורן ועוד. מדובר בקמפיין עולמי המתקיים כבר 28 שנה והוקם ע"י הגברת אוולין ה. לאודר ז"ל, שהייתה שותפה גם ביצירת הסרט הוורוד המזוהה עם החודש וגם עם הקמת קרן לחקר סרטן השד.

הסיסמה המלווה את הקמפיין השנה: "זה הזמן לסיים עם סרטן השד"

TimeToEndBreastCancer#

אורן רווח, מנכ"ל קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל מסר כי "מטרת ההארה היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכל הנשים בישראל, כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים".

"האגודה מובילה את המאבק בסרטן השד בכל החזיתות, החל ממחקר, קידום דרכי מניעה, הגילוי המוקדם ועד שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולות והמחלימות. נכונותה של חברת אסתי לאודר להירתם למאבק בסרטן השד ראוייה להערכה ומחזקת את פעילותנו ברמה הלאומית והבינלאומית".

מדברי מפקד בסיס הקריה, אלוף – משנה אייל יוסיפסקו: ״צה״ל רואה זכות ערכית ליטול חלק בהעלאת המודעות למחלת סרטן השד בקרב הציבור. פעולה זו מהווה הזדמנות חינוכית נוספת המשקפת את ערכיו של צה״ל."

האיגוד לכירורגיה פלסטית של ההסתדרות הרפואית:  בשנה האחרונה, שרובה התנהלה בצל הקורונה, התבצעו בבתי החולים בישראל כ – 1,200 ניתוחים לשיחזור השד

מקובל לחשוב שפלסטיקאים עוסקים רק בניתוחי יופי, אך חשוב לדעת כי רופאים מומחים לכירורגיה פלסטית, מבצעים כחלק נכבד מעבודתם בבתי החולים, ניתוחים לשיחזור השד. גם במהלך שנת 2020 בצל המאבק בנגיף הקורונה, המשיכו להתקיים בבתי החולים, הניתוחים החיוניים בקרב נשים שהתמודדו עם סרטן השד. עבור הנשים החולות, ניתוח פלסטי לשיחזור השד, הוא שלב דרמטי המשפיע על תהליך ההחלמה ודימוי הגוף.

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית –                                                                   צילום: ישראל הדרי. סגנון והפקה

 

קבוצת החברות אסתי לאודר מכריזה כמטרה-  עולם ללא סרטן שד!

להעלאת המודעות, קבוצת החברות אסתי לאודר משיקים מוצרים ייעודיים במהדורה מוגבלת, ש30% מהכנסותיהם יועברו כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן 

כמו כן, משיקה קבוצת החברות אסתי לאודר אתגר עולמי ברשתות החברתיות:  על כל פוסט(לא סטורי)  בתיוג TimeToEndBreastCancer# ו-elcdonates# תעביר קבוצת החברות אסתי לאודר עשרים וחמישה דולר לחקר סרטן השד!!

 Estee Lauder  במהדורה מיוחדת ומוגבלת, פריט אספנות של הסרום האייקוני ADVANCED NIGHT REPAIR, בצבע ורוד!!!

אסתי לאודר Advanced Night Repair

מותג הטיפוח והאיפור בובי בראון משיק מארז של 2 שפתונים בגירסה ורודה ומושלמת.

בובי בראון מארז שפתוני לאקס מאט

 

Laline – הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש משיקה לקראת חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד

תיק בד 100% כותנה בשילוב סרט ורוד ותג הכולל מידע אודות שגרת הבדיקות המומלצת לנשים (אותו ניתן להסיר ולשמור בארנק) 

50% מהרווחים יועברו כתרומה לעמותת "אחת מתשע", המסייעת לנשים המתמודדות עם סרטן שד וקרוביהן ופועלת להעלאת המודעות למחלה

ללין לחודש המודעות לסרטן השד, תרומה לעמותת אחת מתשע

 

מעצב העל, ראלף לורן, מציין 20 שנה לתוכנית PINK PONY, היוזמה הפילנתרופית העולמית של החברה במלחמה בסרטן

למעלה מ- 30 שנה בית האופנה ובראשו המעצב ראלף לורן מחויבים להעלאת המודעות במאבק בסרטן. בשנת 1989 לאחר שחברתו הקרובה ועורכת האופנה בוושינגטון פוסט, נינה הייד, אובחנה כחולה בסרטן השד, התחייב ראלף לורן למקד את מאמציו הפילנתרופיים בשיפור הטיפול הניתן לחולים במחלה, בגיוס תרומות למחקר ובהעלאות המודעות הציבורית. בין פעולותיו הרבות הקים לורן את מרכז נינה הייד לחקר סרטן השד בג'ורג'טאון, לומברדי.

הקמפיין הייחודי כולל השקת קולקציה המורכבת ממבחר פריטים של בית האופנה המיוצרים במיוחד בפלטת צבעים נקיים של ורוד, כחול נייבי, לבן ואפור. 100% מההכנסות של חולצת הטי-שרט הורודה עם הסלוגן LIVE/LOVE ו- 25% ממכירת יתר הפריטים בקולקציית PINK PONNY ייתרמו לעמותת אחת מתשע בישראל. עמותת אחת מתשע היא גוף ללא כוונת רווח, היא אינה נתמכת ע"י הממשלה ומתקיימת מתרומות בלבד.  פעילותה העיקרית של העמותה בקידום המודעות לסרטן השד והחשיבות בגילוי המוקדם.

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים