סירי סולתם צילום גל בן זאב (2)

המועדון הקולינרי של סולתם

חברי המועדון הקולנרי נהנים ממבצעים בלעדיים ואטרקטיביים בחנויות הרשת * ההצטרפות למועדון החברים של סולתם הינה ללא תשלום, היא כוללת מתנת הצטרפות, מתנת יום הולדת, הטבות בלעדיות והרבה תו

רשת 'סולתם' המובילה בישראל בתחום כלי הבישול והציוד המקצועי למטבח, מרחיבה את רשת החנויות בחודשים האחרונים הקימה מועדון לקוחות חדש שמהווה עבור החברה מנוע צמיחה משמעותי ויחבר את המצטרפים אליו למותג איכותי וותיק.

המצטרפים החדשים והקיימים במועדון יוכלו ליהנות ממגוון הטבות והנחות משמעותיות ברשת החנויות, ההצטרפות למועדון הינה ללא עלות ותתבצע בסניפים באמצעות סריקת QR. בנוסף, מתנת הצטרפות 50 ₪ מתנה (בקנייה מעל 199 ₪) לקנייה הבאה, צבירה ומימוש נקודות, 30 ₪ מתנת יומהולדת ותוכן עשיר של מתכונים, סרטונים ועוד…

לדברי ישראל מאיו, מנכ"ל משותף בסולתם: "בשנים האחרונות מועדוני לקוחות הפכו לכוח צרכני חזק ומשמעותי עבור חברות. "אנו מאמינים כי חדשנותה של סולתם והראיה הצרכנית תקדם את המקצועיות בעולם הבישול Professional Cookware ותהיה סמל בתחום הקולינרי בישראל. "

במהלך השנה האחרונה הקמנו ארבעה סניפים חדשים בהשקעה של מעל מיליון וחצי ₪ ובכוונתנו להרחיב את המהלכים האסטרטגיים והשיווקיים של חברה." מוסיף מאיו.

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים