Za4388

המדריך לקניית מתנה מקורית לגבר

נראה לך שיש לו הכל? או שאולי קנית לו בעבר מתנות והוא השאיר אותן במגירה ולא מספיק השתמש? • כך או אחרת, את שוברת את הראש במטרה לקלוע לטעמו ולגרום לו ליהנות באמת

עשרת הטיפים של מומחי רשת ג׳נטלמן – שיכוונו אותך למטרה הנכונה:

1. מי אני? גם אם זה מתבקש, חשוב להגדיר את נשוא המתנה ולהסביר למוכר את טיב הקשר ורצון להשקיע. ברור לכל אחד שמשנה אם מדובר בגבר שהוא ארוסי, בעלי, המחותן שלנו, האח או הבן, העסקן הדגול או השכן שאנחנו חייבים לו הכרת הטוב? המורה של הבן או מישהו אחר.

2. מה גילי? צעירים בגיל וברוח יאהבו יותר גאג'דטים ודברים עדכניים ולא שגרתיים. לשמרנים ולמבוגרים נלך על הקלאסה של שעונים/ ארנקים/ יודאיקה וכדומה.

3. מה עיסוקי? נשאל את עצמנו: האם לגבר נשוא המתנה יש שולחן משרדי? הוא נמצא בתפקיד ניהולי? אם כך מוצרי עור ויוקרה ישמשו אותו וגם יתנו לו הזדמנות להפגין את האהבה שרוחש לו מי שהעניק את המתנה.

4. המתנה בשבילו! נניח שאני אוהבת מאוד מעמד יין מקורי וחושבת שזה יקשט את הבית, אבל אלכוהול בשביל הגבר שלי, זה משהו ששותים לא לעיתים קרובות. צריך לזכור שהמתנה באה בשביל הגבר, ליהנות אותו ולעניין אותו, גם אם לקונה נראה משהו אחר.

5. רשת ייעודית – חשוב לרכוש את המתנה ברשת המתמחה במתנות לגבר. מי שביקר פעם אחת ברשת כזאת, מבין את ההבדל העצום שמציעה רשת המתמחה בכך, הופכת את חווית הקנייה לאחרת, והעיקר – מאפשרת לרכוש מתנה שווה ומהנה באמת.

6. ריבוי מחלקות – נבחר בחנות או ברשת מתנות ייעודיות לגבר שמציעה מספר מחלקות מגוונות, כך שהראש ייפתח ברעיונות מקוריים ובמגוון גדול.

7. הקדשה – מתנה הופכת לאישית ומשודרגת עשרות מונים כאשר חרוט עליה שם או משפט אישי. אם אתם מתכוננים להעניק עט יוקרתי או מציתים, מאפרות, מוצרי עור ועוד – המתנה תהפוך ייחודית יותר.

8. קלאסה – אם הגבר שאתם רוצים להעניק לו את המתנה אוהב דברים קלאסיים, נסו גם בתוך הקלאסה לחשוב על משהו מעניין כמו רמקולים ובלוטוס תמיד פופולריים לשמוע שיעור תורה או להבדיל מוזיקה – אבל אם בוחרים אותם בצבעים ובנראות מעניינת – המתנה הופכת למקורית יותר.

9. פינוק – מתנה באה לפנק ולא רק לענות רק על פונקציה של צורך. למשל גם אם נשוא המתנה ישתמש בעט או בבלוטוס או מוצרי עישון. נסו לחשוב על משהו מפנק כמו מוצר עיסוי לצוואר, לגב, לרגליים וכדומה.

10. פנאי – מה דעתכם להעניק משחקי שולחן למבוגרים? אל תחששו לצאת מהקופסא. לפעמים אביזר פנאי, למי שהוא אדם משפחתי או חברותי, יכול להיות רעיון מפנק ומתאים.

והעיקר – תיהנו אתם מהקנייה, ותיהנו אחרים!

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים