IMG-20210825-WA0002

הלבשה אישית  שחובה שיהיה לך בארון !!!

את טריומף ניתן להשיג בסניפי המשביר לצרכן.

 

עונת החגים בסימן התחדשות באוויר, אם תשאלו את שושנה אשלג מעצבת בגדים אמריקאית והיא תגיד לך בחיוך רחב שישנם מספר פריטים שכל אישה צריכה בארון השלה.

כל אישה שקוראת את הכתבה יכולה לספר שיש לה בארון שמלה שחורה שתתאים לה לכל מטרה. או נעל קלאסית לכל מטרה,

חצאית עור קלאסית לעונת הסתיו, וג'קט מחמיא. ועדיין, אם אין לך הלבשה אישית נכונה מתחת לבגדים הקלאסים יצא שכרך בהפסדך.
דמייני לעצמך את השמלה שאת אוהבת מחמיאה לך רמה אחת יותר, – שלבי את הבגדים מתחת כדי שהבגד מעל יראה מושלם .

בייסיק טובה ותומכת. רצוי שתהיה בצבעי בייסיק בצבעי הגוף או בשחור, בתלוי לבגד שאת לובשת, תבחרי באחת ללא תפרים לחולצה בהירה כדי שלא תבלוט מתחת לחולצה ותהרוס את המראה.

וכך גם לחולצה בהירה עם חשד לשקיפות תקבלי מראה אטום ונוח.

חשוב להתאים לפריטי ההלבשה האישית מידה מדוייקת, שתהייה נוחה ולא תחתוך במקומות הלא נכונים, ושלא תלחץ בהיקפים, לקבל את המראה הכי טבעי ונכון שאפשר.

כדי לאסוף את הגוף מתחת לבגד ולהעניק מראה חלק בכל הלוק, מומלץ לרכוש תחתוני סלוגי בשלל הדגמים והצבעים. שיעניקו לך תחושה נוחה ונוחה.

פעילות ספורט, לצד בגדי החג, אנחנו כמובן מתכננות לצעוד בימי חול המועד ובכלל בין הסעודות, כדי להרגיש בנוחות בזמן האימון, אל תפספסו את ליין ההלבשה האישית של המותג המוביל טריומף מבדים שלא יגרמו לך להזיע בזמן פעילות הספורט שאת עושה.

עם הלבשה אישית נכונה תגלי שהאימון אפקטיבי ביותר.

ברשת המשביר לצרכן תמצאו את מותג ההלבשה האישית טריומף, טריומף הוא מותג מוביל מדור לדור, לכל אישה יש טריומף בארון, לקראת השנה החדשה הם רק מפתיעים עם קולקציית חג מושלמת, גוונים וסטים אופנתיים במיוחד מבלי להתפשר על איכות.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים