Img 9001

הכי יפה בעולם: נסיכת שוודיה שינתה את הלוק וזה מדהים

לחגיגות הדמוקרטיה בשבדיה הגיעה הנסיכה סופיה בשמלת מרהיבה בגווני סגול, עם עגילים מטריפים ותיק של בוטגה ונטה. את ההצגה היא גנבה בזכות הפוני החדש שלה, שמתאים לה כל כך ורק הופך אותה ליותר יפה. הזוג הזה באמת נראה כמו באגדות

הנסיכה סופיה משוודיה אמנם לא נרדפת אחרי מגזיני רכילות כמו קייט מידלטון או מייגן מרקל, אבל קוראות ותיקות של FF כבר יודעות שמדובר באישה שאנחנו לא מצליחות להפסיק להסתכל עליה, בעיקר כי היא מייצגת את העובדה שנשים יכולות להיות גם נסיכות וגם שובבות, והאחד לא סותר את השני.

למה הכוונה? למרות שכיום היא מדגמנת משפחתיות למופת וצריכה לעמוד בסטנדרטים הנוקשים של בית המלוכה בכל הנוגע ללבוש והתנהגות בציבור, לפני שהיא נישאה לקרל פיליפ (היפה לא פחות), סופיה הייתה דוגמנית במגזיני גברים, השתתפה בריאליטי שוודי ובמהלך הצילומים התנשקה עם כוכבת הפורנו ג׳נה ג׳יימסון. מה שנקרא – get a girl who can do both.

כיום היא כנראה קצת פחות פתוחה להרפתקאות סקסיות, אבל בכל מה שנוגע ללבוש – סופיה לגמרי אוהבת להתנסות, במסגרת קוד הלבוש המלכותי המחייב.

אתמול היא הגיעה לחגיגות ״100 שנים לדמוקרטיה״ בשטוקהולם, וברשותכן נתעלם מהאירוניה של הניגוד בין נושא האירוע לפריטי היוקרה שהנסיכה לובשת, ונתמקד בלוק – שמלת הג׳אקרד הסגולה-ורודה של סופיה שייכת למותג הגרמני דורותי שומכר, העגילים המשגעים מהמותג Raven וסופיה גם פוני חדש, שמגיע ממש עד העיניים שלה.

בנוסף, היא אוחזת תיק שחור קטנטן שבוודאי כבר זיהיתן לבד שמגיע מבית האופנה בוטגה ונטה. ואם כבר לזהות לבד, גם את הנעליים אתן בוודאי מכירות – גרסת הורוד-מג׳נטה של נעלי המנולו בלניק האייקוניות הכחולות של קארי בראדשו. האם זאת דרכה של סופיה לאותת לנו שגם היא צופה ב״פשוט ככה״?

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים