סולתם-סכינים-צילום-גל-בן-זאב

הכי חדה במגירה: למה חשוב להשקיע בבחירת סכין?

איש חכם אמר "עדיפה סכין אחת איכותית מעשר סכינים זולות שמורידות את החשק ליצירה קולינרית." ואכן כך, כל שף יודע שסכינים הם נושא חשוב שיש לתת עליו את הדעת וגם להשקיע בו כסף.  סכין טובה מאפשרת עבודה קלה, מדויקת, איכותית וחלקה. לעומת זאת עם סכין 'ככה ככה' העבודה הופכת למתישה ולפעמים אפילו למורטת עצבים.

עם סדרות הסכינים של סולתם תוכלו ליצור במטבח למשך שעות. הרשת מציעה סכינים בשלל גדלים ולכל מטרה. סכינים משוננות, חלקות, סכינים לסטייק, סכינים ללחם, ועוד. סכיני נון סטיק הם ללא ספק המצאה שימושית ויעילה במיוחד. הרבה מאכלים שלא יתנקו בקלות מסכין רגילה, אל סכין נון סטיק אפילו לא יספיקו להידבק.

בנוסף, תוכלו למצוא גם מגוון סכינים בצבע זהב שיתנו טאצ' יוקרתי למטבח. אם תרצו להוסיף ולשדרג את המראה של שולחן השבת תוכלו לרכוש סכין זהב ללחם, הוא כמובן יוסיף לעיצוב המרשים לא מעט.  

איזה סוג של סכין עדיף לבחור?

רוב האנשים מחפשים סכין שתתאים להם באופן כללי לעבודה במטבח. לרוב, סכין בגודל בינוני היא השימושית ביותר למטבח. היא לא גדולה מאוד וגם לא קטנה, נוחה לאחיזה וקל מאוד לשלוט בה. היא טובה ומתאימה לרוב השימושים- חיתוך של ירקות, פירות, עופות, דגים ואפילו סוגים מסוימים של בשר.

 עם הסכינים של סולתם מובטחת לכם חוויה שונה לגמרי במטבח. לא צריך להתאמץ כדי לחתוך. כל ירק נחתך בקלות ובדיוק ששמור לכלים איכותיים.

טיפ קטן: כשאת עומדת לבשל לשבת תמיד תניחי על משטח העבודה לפחות שני גדלים של סכינים אחת גדולה והשנייה קטנה. העבודה במטבח דורשת מאיתנו חיתוכים גסים לצד חיתוך עדין של דברים קטנים כמו ראש העגבנייה, הוצאת חלקים נגועים מירקות או פירות וכד'.

בסניפי הרשת או באתר האונליין: soltam.co.il  

תוכלו להנות ממבצעים והנחות ולרכוש לעצמכם סט סכינים שעליו תמיד חלמתם או סתם להתחדש בסכין איכותית.

סט סכינים סולתם.

קרדיט תמונות: גל בן זאב

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים