20210110_153133

הכינו את רגליכם האוסקר הגיע.

עד היום אני זוכרת את המבט המזועזע של אמא שלי כשחשבתי לרדת מהבית ולצאת עם חברות בנעלי כפכף

ככה לא יוצאים החוצה היא גערה בי, והחלק האירוני בסיפור, שאתמול היא יצאה לקבל חיסון  והיא ברוב גאווה שלפה נעלי כפכף ושאלה את דעתי עליהן. כן, כן בזום.

תראי איך הן נוחות, וגם אלגנטיות… אז כן, עברו הזמנים שכפכפים הן בגדר נעלי בית, ברשתות ההנעלה והאופנה יש מגוון רחב של כפכפים ונעלי סנדל המתאימים במיוחד לכל מטרה, גם ליום עבודה, גם לבית וגם, איך לא, לימי הסגר שבאו עלינו.

אז קדימה, אין ברירה, הסגר כאן, מותר לצאת לסופר, לקופת חולים, להליכה ליד הבית, וכן, מותר גם לנצל את ימי הסגר, לעבוד מהבית בזום, וגם בבית חשוב לנו להיות אופנתיות כדי להשרות אווירה של תקווה, אווירה של אור וחום בבית,  וזה הזמן להצטייד בזוג, או בכמה זוגות של כפכפים שיאווררו לכם את הארון והרגלים בחורף הקרוב

 

האוסקר בתפארתו-
נעלי בית של weshoes לרכישה

מצאנו ברשת ווישוז את המותג החדש אוסקר, נעלי בית עם פרווה מפנקת אשר שמות דגש על נוחות מקסימאלית, מותאמות להליכה בחוץ עם סוליית טרמו מבודדת קור וחום. בעלת שכבה של 5 מ"מ של ממורי פורם-ספוג עם זיכרון אשר תופס את צורת כף הרגל ומעניק עיטוף ורכות. איכות החומרים והעיצוב המעודכן מעניקים נוחות מושלמת

האוסקר מצטרפת לליין הקרוקס שעברו מהפכת אופנה, ואפשר למצוא מספר רב של דגמים בצבעים ובגוונים שונים לגברים ונשים וגם כאלה עם פרווה שינעימו את הערבים בבית.

רשת רנואר שמביאה לנו דגם מקסים של מי נעלי מגפי בית במראה זמש עם עיטורים סרוגים בשוליים ובטנה פרוותית מפנקת, אמא שלכן לא תגיד לכן שום מילה, בהבטחה;)

מגף הבית המקסים הזה במחיר מיוחד

המשביר לצרכן בהחלט יצא עם קולקציית נעלי בית מהממות ,הנעלי בית האלה מתאמים לנסיבות, מפנקות ומחממות מבית המותג הצרפתי ETAM

הנעלי בית והמסכה עכשיו במשביר- קישור ישיר

נעלי בית עם סוליה קשיחה ופנימית רכה ומפנקת. נעלי בית בצבע ורוד (Pink) דוגמת פסים- ועם מסכה תואמת, מדליק!  אפשר להפתיע את ההורים שבסגר, סבים וסבתות וכמובן גם את עצמך.
גם כשתחזרי לעקבים נעל הבית היא החברה הטובה שלך בבית.

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים