Judge,with,gavel,at,table,in,courtroom,,closeup.,law,and

היום בית המשפט דחה את העיתרה של העובדת במעון ראש הממשלה לשעבר

התביעה של העובדת החרדית לשעבר במעון ראש הממשלה, שירה רבן - נדחתה היום על ידי בית הדין לעבודה, בטענה כי היא מסרה גרסה שאינה מהימנה; "עלול להרתיע" • נתניהו: "ניצחון גורף"

בית הדין לעבודה בירושלים, החליט לדחות היום (רביעי) את העתירה של שירה רבן – העובדת החרדית במעון ראש הממשלה לשעבר נתניהו, שטענה, כי שרה נתניהו התעמרה בה. בית המשפט קבע, כי הגרסה שמסרה רבן אינה מהימנה. פרקליטתה של רבן, לא הצליחה להוכיח לבית המשפט, כי אכן שרה נתניהו התעמרה ברבן.

בפסק הדין נכתב: "בנסיבות אלו, במסגרת יישום ניתוח העילה במקרה הקונקרטי, נקבע כי התובעת לא הצליחה להוכיח כי אכן התקיימה התנהגות מתעמרת – בייחוד לאור הנתונים של תקופת העבודה הקצרה בה עבדה התובעת (20 ימי עבודה בפועל) ועדויות אחידות של ההגנה לפיהן השתיים כלל לא נמצאו בקומה השנייה לבדן".

לסיכום, נכתב על ידי בית הדין לעבודה: "הגם שיש לברך על צמיחתה של עילה זו, לאור המשמעות שיש לה לשמירה על זכויותיהם של עובדים ועל גיבוש סטנדרט ראוי לסביבת עבודה מכבדת ולתנאי עבודה נאותים, ראוי לזכור כי עילה זו אינה בלתי מוגבלת. אין לכחד בהשלכות שעשויות להיות להרחבה יתרה של עילה זו אשר עשויות להוביל להרתעה של מעסיקים מקיומה של אינטרקציה עם עובדיהם, ולפגוע במרקם העדין של מערכת היחסים הטבעית והפשוטה בסביבת העבודה, בחברה הישראלית".

מטעמה של הגברת שרה נתניהו נמסר בתגובה: "ניצחון גורף לשרה נתניהו! בית המשפט שם היום סוף לעוד פרק מביש במסע ההשמצות השקרי נגד שרה נתניהו. אחרי שאינספור מהדורות חדשות ושערי עיתונים נפתחו במשך ארבע שנים בעלילות דם נגד הגברת נתניהו, היום בית המשפט גלגל את טענותיה של שירה רבן מכל המדרגות וקבע שהיא 'לא עשתה עלינו רושם מהימן. בחינת עדותה מגלה אי התאמה מהותית וסתירות פנימיות'. בפסק דין מפורט ומנומק, נשיא בית הדין בדק את כל טענות התובעת ודחה את כולן בטענה שהיא לא אומרת אמת".

"גם במקרה הזה הוכח שוב שסוף האמת לנצח, אך המחיר ששילמה שרה נתניהו הוא בלתי נסבל. מי יחזיר לה את שמה הטוב ומי יתנצל על ההשמצות הזדוניות שהוצגו לציבור כאמת מוחלטת במשך למעלה משנתיים? התקשורת חייבת לקחת אחריות על הנזק האדיר שגרמה לשרה נתניהו ולהפסיק את מסע הצייד השקרי שהיא מנהלת נגדה זה למעלה מ-20 שנה".

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים