מזוודות ברשת המשביר

הידעתם כי בישראל נמכרות מידי שנה כחצי מיליון מזוודות?

מזוודות קונים במשביר

הקיץ התחיל, החופשות הקצרות או הארוכות, לחו"ל או בארץ, להורים או לכנרת, מחייבים מזוודות נוחות. אז איך נדע איזו מזוודה לקנות? השוק מציעה מגוון רחב של מזוודות, חלקן באיכות ירודה, וחלקן מותגים בינלאומיים.

המזוודות מתחלות לשני סוגים, רכות או קשוחות, וכן, אפשר להכין רשימה ארוכה של יתרונות וחסרונות לכאן או לכאן, הנפח שווה, כדאי שתדעו, הגם שנדמה שאפשר לדחוס יותר בגדים למזוודה רכה,, אין זה נכון, הנפח בסופו של דבר נשאר אותו הנפח, אין ספק שמזוודות קשיחות מגינות יותר על החפצים שלכם, תגלו שהחולצות שעמלתם על קיפולם נותרו ללא קמטים של נסיעה, הטאבלט שלכם מוגן.

חשוב לבדוק שבמזוודה כיסים נסתרים ורוכסנים שיעמיקו ויגדילו את שטח האחסון.

אם הנסיעה שלכם כוללת, נקודות יציאה רבות שכוללות נסיעות והעברה ממקום אחד למשנהו? תדאגו למזוודה נוחה על גלגלים. חשוב מאד לדאוג למזוודות שאטומות למים.

באם מדובר בנסיעת עסקים קצרה מזוודת טרולי מאובזרת תעשה את העבודה לעומת קבוצת הטרולים הגדולות יותר שיתאימו לנסיעה ארוכה יותר, וכאן באות המזוודות הבינוניות וכמובן הגדולות

אז מה עלינו לבדוק לפני קניית מזוודה?

• ידיות– שימו לב הידיות הן חלק חשוב תדאגו שיהיו נוחות לכם באופן אישי.
• רוכסנים– בדקו שמדובר ברוכסנים באיכות טובה, שלא תגלו שאתם במלון חייבים למהר לשדה והרוכסן תקוע ואתם תקועים .
• גלגלים– העשויים מסיליקון הם חזקים ואיכותיים וגם שומרים על שקט לעומת גלגלי הפלסטיק שנוטים להישחק מהר יותר. מזוודה עם 2 גלגלים עדיפה לשימוש במדרכות ושבילי עפר לעומת מזוודה עם 4 גלגלים שמתאימה למשטחים ישרים ורחובות מוארים.
• משקל- כדאי ורצוי לקנות מזוודה קלת משקל בדקו את המשקל הרצוי לכל טיסה, כל ארץ והחוקים שלה.
• צבע – מומלץ לקחת מזוודות בעלי צבע, זה יקל עליכם לזהות את המזוודות במסועים ותאי המטען.

וכמובן שימו לב למחירים המיוחדים ברשת המשביר מגוון דגמי מזוודות במבצע החל מ-349 ₪ עד 999 ₪ ובנוסף מבצע הנחות על המותגים ג'יפ, דלסי, אקו לאק, פריני עם 60 אחוז הנחה. ואם אתם טסים אל תשכחו לנצל את ההנחה על כרית טיסה NAUTICA איכותית ב- 39 ₪ בקניית מזוודה.

  • המבצע בתוקף עד 3-31/7 או עד גמר המלאי, לחברי המועדון ומצטרפים חדשים

המשביר היא רשת חנויות הכולבו הגדולה בישראל, לרשת עשרות סניפים בפריסה ארצית, בקניונים ובמיקומים מרכזיים נוספים, הרשת מחזיקה במספר גדול של מחלקות במגוון תחומים, ביניהם קוסמטיקה, הלבשה תחתונה, אופנת גברים, נשים וילדים, הנעלה, אביזרי אופנה, תכשיטים, כלי בית, טקסטיל, חשמל ואביזרי ספורט.

מזוודות במשביר
מזוודות במשביר
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים