H&O // צילום: ליאור קסון

החיים בלבן: הפריטים הבהירים הכי נכונים לקראת האביב

זה הזמן לצאת לטבע ולהנות מהפריחה, האביב כבר כאן, והאופנה שאתנו בצבעי הקיץ. בחרנו לקבל את העונה החמימה בבגדים שמסמלים טוהר וניקיון, מה יותר יפה משמלה לבנה קלילה ואססוריז לבן לשדרג כל צבע שנלבש בקיץ

האביב הגיע. בדיוק הזמן לצאת לטבע ולראות את הפריחה, לקבל את העונה בהצבע שמסמל יותר מכל את הטוהר, הניקיון והאמונה שדרושים לנו כל כך בימים אלו – הלבן.

אין פריט לבוש יותר נינוח מאשר שמלה קלילה ומשוחררת, שמשרה אווירה של רוגע. את יכולה לבחור שמלה לבנה חלקה או עם הדפס מיוחד. אם את לא חובבת שמלות, גם טי־שירט או חולצה מכופתרת ירימו את מצב הרוח, בשילוב חצאית בגוון טבעי ובהיר, או במראה קלאסי עם חצאית שחורה ואפילו עם חצאית ג'ינס למראה קליל ונוח. הפאשניסטות ילבשו גם בבית חליפה מחויטת מלאת סטייל, עם חולצה בגוון בהיר וטבעי להשלמת המראה.

חג השבועות מביא איתו את הצבע הלבן, הן במאכלים, בגבינות, והן בביגוד שאנחנו משתדלות לשלב את הלב.

חגית רז בן ישי שהיא ד"ר מטבפח – סטיילינג מכף רגל ועד ראש שמחה מאד לספר לנו על הצבע הלבן וגם מעניקה לנו טיפים חשובים במיוחד לכל מי שתוהה ושואלת איך לשלב את הצבע הלבן ואיך להנות מהלובן והבוהק גם לכאלה שחוששות מהצבע הלבן, כי אין מי שלא מאמינה כמוני שלבן הוא משמין.

 "יש קלישאה מוטעית שלבן הוא משמין ושחור הוא מרזה", חגית מדגישה שאכן מדובר בקלישאה, ועדיין כשלובשים גיזרה מדויקת עם קווי אורך, הלבן מאיר מאוד את הלוק ולמרבה ההפתעה הוא  כן יטשטש ויחמיא לך מאד.

חולצה לבנה עם שרוולים נפוחים היא טרנד חזק שקיים שנתיים וכאן כדי להישאר גם בקיץ הקרוב…

טישרט בצבע לבן יעניק  מראה לא מתאמץ וקליל, אפילו אם נשלב איתו חצאית סופר אלגנטית.

כמובן, תכשיטים מוזהבים שתשדכי  לפריטי לבוש לבנים ייצרו מראה יוקרתי ואלגנטי. וכל שמלה לבנה יכולה להוות בסיס ללוק מהמם, עם פריטים משלימים במגוון צבעים או פשוט להוסיף שרשרת דומיננטית.

הצבע הלבן מסמל תמימות טוהר ענווה וקדושה  ולא בכדי נשים שמעבירות סדנאות רוחניות או מאמנות ומנטוריות למינהם בוחרות ללבוש אותו ולהעביר מסר חיובי דרכו.

פריטי הלבוש והאקססוריז בלבן:

 

 

הפריטים:

חולצה לבנה ריזברד

ג'קט לבן – גולברי

אודם בהיר – MAC

תיק לבן – פורלה

כובע קש לבן – גולברי

סנדל לבן – גלי

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים