צילום: שני קלובו

הבשורה שנכנסה לנו ללב: גרג קניון לב חדרה פותחים מחדש עם כשרות מהדרין

את קפה גרג – הרשת המובילה של בתי קפה איכותיים לקהל הישראלי, כולם מכירים. כל מי שמחפש מקום בילוי או מפגש יודע שזה המקום הכי מפנק. פגישת עסקים, פגישת שידוכים, יציאה זוגית ועוד ועוד. עכשיו סניף חדרה עם בשורה מרגשת!

בשורה מדהימה לתושבי העיר ולמבקרים!

קפה גרג בקניון לב העיר שהיה עד כה תחת השגחת רגילה בלבד קיבל השגחה מהודרת. מעתה הסניף פותח את שעריו בפני הקהל הדתי והחרדי שמקפיד על כשרות מהדרין ומזמין אותו להנות מאיכות, טעם ושירות ברמה גבוהה. לכל סוג בילוי שתרצו זה המקום. ליציאה זוגית, פגישת עסקים, מפגש חברתי או סתם הפוגה של ארוחת צהרים באמצע היום, כך או כך תקבלו את היחס והשירות שישאירו לכם טעם של עוד.

אלמוג סאייג מנהל הסניף: "אני מזמין את הציבור הדתי והחרדי להנות מכל הטוב שהמסעדה שלנו מציעה, נשמח מאוד שיגיעו אלינו כמה שיותר קהלים. תודעת השירות כאן ברמה גבוהה מאוד. אני מאמין שהמקום עוד יצמח ושמו ילך לפניו, אנחנו עם חשיבה קדימה כל הזמן ועובדים קשה כדי להעניק ללקוחות שלנו את הטוב ביותר"

עונת השמחות לפנינו ובסניף החדש מתייחסים לעובדה ברצינות. במקום ניתן לערוך אירועים אינטימיים של עד 15 מוזמנים ולהנות מהשפע הרב שהתפריט מציע.

ואם אתם בקונספט של אירוח ביתי- גם עליכם לא פסחו. הסניף מציע מגשי אירוח גדושים ועשירים בכל טוב כאשר הטעם והטריות מנצחים על הכל. את המגשים ניתן להזמין מראש ולבוא לאסוף מהסניף.  

רשת קפה גרג מציעה תפריט מגוון, עדכני ועכשווי. סלטים מקוריים, מנות פתיחה מגוונות ועשירות, מנות מרכזיות, קישים, מרקים, מאפים ועוד, וכמובן – אל תדלגו על מיטב הקינוחים השווים. עוגות גבינה אפויות או קרות, בראוניז, סופלה חם בטעם שוקולדי ומרקם משגע, לצד עוגיות האלפחורס הידועות.

מסעדה איכותית ומפנקת ביותר, במחיר השווה לכל נפש.

סניף קפה גרג קניון לב חדרה, רח' רוטשילד 40

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים