WhatsApp Image 2021-03-18 at 16.01.37

הבלייזר של קייט פשוט מושלם ולא יקר, רק מזארה

הנסיכה בחרה בבלייזר חתוך וירוק של זארה שעוצב כולו בהשראת שאנל. מלבד הצבע הירוק שמזוהה עם החג, היא הוסיפה קריצה גם בבחירת התכשיטים - עגילים ושרשרת עם תליונים בצורת תלתן

מאז ששודר הראיון של אופרה ווינפרי עם הארי ומייגן, כל הופעה פומבית חדשה של מישהו ממשפחת המלוכה כולנו דרוכים. האם הם יגידו משהו הפעם? לרוב התשובה היא ״לא״, אבל אחרי שהמלכה והנסיך וויליאם הגיבו על הראיון, גם אם בתמציתיות, אנחנו לא יכולות לחכות לשמוע מה יש לקייט מידלטון לומר. בכל זאת, הראיון חשף פרטים מעניינים על הדינמיקה האמיתית בינה לבין מייגן מרקל, והאמת הייתה מרתקת הרבה יותר מכותרות הצהובונים הלא אמינות.

מכיוון שרוב ההופעות שלה בתקשורת בימים אלה הן שיחות זום או קטעים שצולמו בבית, לעולם לא נדע אם קייט לובשת מכנסי טרנינג ונעלי בית כשהיא מצטלמת, אבל מה שבטוח הוא שהיא יודעת טוב מאוד איך לשלב מסרים בתלבושת שלה גם שהיא חושפת רק חלק ממנה.

הפעם,  קייט בחרה בג׳קט טוויד ירוק בוהק עם השראה ברורה של שאנל, אבל מרשת זארה בשווי 349 שקלים. מלבד הצבע הירוק שמזוהה עם החג, היא הוסיפה קריצה לאירלנד גם בבחירת התכשיטים – עגילים ושרשרת עם תליונים בצורת תלתן של המעצבת הבריטית דניאלה דרייפר, שאותם ענדה קייט גם בביקור שלה באירלנד בתחילת 2020.

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים