Beautiful,Young,Woman,In,A,Stylish,Vintage,Scarf,Walks,In

גמישות וחסד יעזרו לכם לקבל החלטות טובות יותר

פעם הייתם מקבלים החלטות ברגע. אבל כיום, בעידן הקורונה, אתם מתמודדים עם הרבה אי וודאות וקשה לכם לעשות זאת ולהיות שלמים עם עצמכם. הנה עצה פשוטה שתעזור לכם "לחתוך עניינים"

טרם עידן הקורונה, הייתם מקבלי ההחלטות מספר 1 במזרח התיכון. אבל כיום, אתם מתמודדים עם הרבה אי וודאות  (וריאנט הדלתא, חיסונים ומידע מוטעה שמתפשט באופן תדיר) וכן, נהיה לכם הרבה יותר קשה לשמור על קור רוח. האם עליכם לתת לילדכם ללכת למסיבת יום הולדת בבית של חבר? האם נוח לכם להשתתף בחתונה של קרוב משפחה? אתם מתחבטים ומתקשים להיות שלמים עם עצמכם בכל צעד שאתם נוקטים בו.

אז מה עושים? העצה הזו ניתנה במגזין "פורבס", בתשובה לתהייה "איך מתמודדים עם שאלת ה"מה אם" – והיא למעשה די חכמה. בפעם הבאה שתתחילו להתלבט לגבי החלטה כלשהי, עצרו ושאלו את עצמכם שאלה פשוטה: מהו הצעד הבא הטוב ביותר שאנו צריכים לעשות?

זו הסיבה שמדובר בטקטיקה בריאה: במקום פשוט לשחזר שוב ושוב את המצב בראשכם, בניית אסטרטגיה לגבי השלב הבא היא פעולה הרבה יותר בונה. לדוגמה, אם אתם שוקלים את ההשתתפות ביום ההולדת וזה גורם לכם לחרדה, השלב הבא יכול להיות לצלצל להורים של הילד החוגג ולהציע להם להעביר את האירוע למקום פתוח, למען הבטיחות. אם אינכם חשים בנוח לגבי החתונה, תוכלו לפנות לחתן ולכלה ולבדוק איתם מהם אמצעי הזהירות שהם נוקטים כדי שתרגישו טוב יותר לגבי החלטתכם להגיע לשמחה.

זה לא אומר שכל עניין שאתם מתלבטים לגביו ייפתר מיידית, אבל רוב הזמן, חשיבה מופרזת היא לא פרודוקטיבית. חשיבה על הצעד הבא מעניקה לכם פעולה חיובית לביצוע, שיכולה לקדם (וליצור) תוצאה אחרת שאתם מרגישים איתה הרבה יותר טוב (וזו המטרה בעצם.)

עם זאת, הרגיעו את עצמכם. גמישות וחסד והתפשרות על נוחות הם צו השעה, לא פחות.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים