תמונה של WhatsApp‏ 2023-05-09 בשעה 16.34.16

גם המנכ"ל הגיע לברך: ליה לונדון עזריאלי ירושלים משיקים סניף משופץ

הקיץ כבר כאן ואין כמו לפתוח אותו בהשקה של חנות אהובה שמעניקה לנשים יופי, עוצמה וביטחון. מי הגיעו לבקר ומי היו אורחי הכבוד?

באירוע השקה אלגנטי שנערך בסניף ליה לונדון בקניון מלחה, הוצגה קולקציית הקיץ החדשה, הצבעונית והמגוונת של המותג הבינלאומי המתמחה בהלבשה אישית לנשים ובגדי ים. הקולקציה זכתה למחמאות והתעניינות מצד המשפיעניות ומובילות דעת הקהל, שאף מיהרו לרכוש ממיטב הקולקציה הייחודית, לפני שהיא נחטפת מהמדפים.

סניף ליה לונדון, עבר באחרונה שיפוץ גדול, וכעת הוא נפתח מחדש עם דגמי הבייסיק האהובים, דגמי פאשן מיוחדים, קולקציית בגדי ים ושמלות לכל סגנון, אופי ומבנה גוף. זאת בנוסף למבחר פיג'מות הקיץ וחלוקי הסאטן שיתאימו לכל נערה וכלה.

יפעת דה לרנה ברכה, מנכ"לית רשת ליה לונדון מזה 15 שנה, ציינה כי מדובר "בחנות ממתקים לנשים", מה שגרם מייד לחיוכים בקרב הנשים והאימהות שהגיעו להשקה, שהבינו בדיוק למה היא מתכוונת. עוד אמרה דה לרנה ברכה כי ליה לונדון מחזיקה בחנויות הרשת יותר מ-70 (!) מידות שונות, המאפיינות את הלקוחה הישראלית, וכך כל מי שמתקשה למצוא הלבשה אישית מתאימה, נוחה ויפה, תוכל לבטח למצוא בחנות וזאת מבלי להתפשר על היופי והצבעוניות. ממש כמו ללכת בנעל הנוחה ביותר שאפשר, שהיא גם סופר אופנתית. בין הדגמים: הדפסים מנומרים, צבעי אדום אש, ירוק מארלד, תכלת בוהק, ורוד מתוק או שחור עם תחרה.

לא פחות חשוב: החנות מזמינה ויוקרתית, תאי המדידה מציעים תחושת ביטחון ופרטיות, והמוכרות ברשת מיומנות ומקצועיות, בעלות ניסיון של שנים, ומתאימות ללקוחות את המידה אפילו במבט עין.

מנכ"ל קניון עזריאלי ירושלים, צביקה רונזטל הגיע במיוחד לברך באירוע תוך שהוא מדגיש שהנהלת הקניון דואגת להביא ללקוחות את מיטב המותגים האטרקטיביים בעולם, תוך מגמת התחדשות תמידית.

פרופיל הלקוחה של ליה לונדון הוא אישה האוהבת איכות ונוחות, לצד יופי וחדשנות, המחפשת ליהנות ממותגי אופנה שיעניקו לה עוצמה, ביטחון ומראה מכובד שילוו אותה לאורך כל היום, החל ממידה C ועד מידה J!

ליה לונדון, קניון עזריאלי מלחה, קומה 2, בסמוך למתחם האוכל.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים