Freepik.com

בשורות משמחות לסובלים מאלרגיה בעונות המעבר

ריבוי פריחה וצמחייה, לחות מרובה בשל גשמים ראשוניים לצד גלי חום שרביים עוצמתיים ותדירים, מביאים לריבוי ריאקציות שמקורן באלרגיה דווקא בעונת המעבר • הבשורה הטובה היא שיש פתרון והוא די פשוט

נזלת, עיטושים או שיעול כרוניים, אסתמה, כאבי בטן, גירודים, בעיות עור, כאבי מפרקים, קשיי קשב וריכוז או מיגרנות, הם רק חלק מה"מתנות" שעונות המעבר מעניקות לחלק גדול מאיתנו.

מי מאיתנו שמוצא עצמו ברשימה הססגונית למעלה,  יש סיכוי טוב שטיפול אייפק יכול ממש לעזור לו…

אבל מה זה בעצם "אייפק"?

אייפק היא שיטת טיפול הוליסטית-אנרגטית, שמצליחה לתת מענה דווקא במספר תחומים בהם הרפואה הקונבנציונלית עד כה לא מספקת פתרונות.

כך למשל, היא יכולה להביא לריפוי מלא של אלרגיות ורגישויות יתר, כלומר לגרום לגוף שלא להגיב עוד לאותו אלרגן, ובכך בעצם לבטל את האלרגיה/רגישות. והתוצאות נשמרות לאורך זמן ללא צורך בטיפול מתמשך ומעקב.

איך היא עושה את זה?

בעזרת מבחן שריר ממפים את האלרגיות ורגישויות היתר של המטופל. ואז, בכל טיפול, בתיאום עם הגוף, מטפלים בקבוצת אלרגנים אחת או יותר, ככל שהגוף מאפשר, ומלמדים את הגוף שהגורם הזה לא מסוכן ולכן אין צורך לתקוף אותו. במילים אחרות, גורמים לגוף להבין שחלב הוא רק חלב, אבק הוא רק אבק וכו'. 

במקביל, מחפשים, במידת הצורך, את השורשים הרגשיים של האלרגיה ומטפלים גם בהם.

מה? אפשר ללמד את הגוף לא לתקוף?

אכן. נותנים לגוף להרגיש גורם שמחליש אותו (האלרגן) באמצעות נציג שווה ערך אנרגטית, ובו זמנית עושים טיפול המזרים את האנרגיה בגוף וכך מחזק את הגוף. כתוצאה מכך, הגוף לומד שאותו חומר לא כל כך נורא ואין צורך לתקוף אותו.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים