IMG-20211020-WA0067

אמל'ה גשם, אני צריך מעיל

כל מה שאת צריכה לדעת לפני שאת קונה לילד שלך בגדי חורף.

צבע מושלם לחורף! אוקיידי רשת :משביר

נתחיל עם ילדי הגן, הם חייבים לפחות שמונה סטים של מכנסיים וחולצה לעונת החורף, הם מתלכלכים מהר, וגם אנחנו לא רוצים לשעמם את הגננת….

ילדי הגן זקוקים למעיל נוח, לא כבד מדי כדאי לבחור לו מעיל פוך לא עבה במיוחד. ישנם אמהות שאוהבות לקנות מעילים בצבעים כהים יותר למניעת הופעת כתמים, ועדיין תמצאו את האמהות שמסוגלות להתמודד עם צבעים רכים.

כשמדובר בבגדי שבת וחג, וכאמור עונת השמחות שמזמינה לנו שבתות שבע ברכות, אירועי בר מצווה ובת מצווה חדשות לבקרים, כדאי לקנות כשלושה סטים לכל ילד.

 רשת משביר

אפשר לקנות חצאית מהודרת ולצרף לה שתי עליוניות כך שיעניקו שתי הופעות בקלות.

חולצות מכופתרות צבעוניות בשילוב עם מכנסי כותנה מרשימים יהפכו כל ילד לאופנה מהלכת.

מגפוני ילדים ווישוז

הגענו לגילאי בית הספר,:

בנות שחייבות להיצמד לתלבושת, והמשחק היחיד הוא בסוודרים, עליוניות, בצבעי הכחול והתכלת, עדיין , זקוקות לבגדי יום יום, מינימום ארבע חולצות ארוכות, ושלושה עליוניות להחלפה, שמלות חורפיות מקסימות חוסכות ערבוב של צבעים,

חשוב להדגיש שמעילים אופנתיים הן לבנים והן לבנות הם מצרך נהדר לעונת השמחות, קידושים בבית הכנסת, הם חמים ומעניקים לוק אופנתי במיוחד, הם נשמרים לאורך זמן שכן הם משמשים אותנו בזמנים מסוימים.

 

רגע לפני שאתם מסתערים על סניף משביר הקרוב כדאי שתכינו רשימה:

ווישוז 

לפני כל מסע קניות בחנות חשוב שתערכו רשימה של כל הפריטים שאתם צריכים. אם מדובר בתינוק שנולד, הוא זקוק לביגוד בסיסי, תוכלו למצוא בחנות מארזים של שלישיית בגדי גוף, סטים איכותיים, כובע חורף איכות שיגן על הקטנים, זוגות גרביים, ומעיל נוח ליציאה בגשם.

לפני שאתם יוצאים למסע הקניות תחסכו הרבה זמן יקר אם תגיעו למקום שיש בו את כל הביגוד הדרוש לחורף במחירי מבצע נוחים ומשתלמים.

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים