מיטת חלומות (1)

איך בוחרים חלום?

לקראת עונת השמחות ריאיון עם המומחה יאיר אסלן

איך בוחרים מזרן? זהו, הגיע הזמן להחליף את המזרן הישן שלכם ואיתו השאלה: איך לבחור מזרן שיתאים במיוחד עבורכם?

קונים מזרון לזוג הצעיר?  רך? קשה? מזרון לטקס? מזרון ויסקו? מזרון קפיצים או ללא קפיצים? איך תדעו מהו המזרן המתאים והמושלם בשבילכם? איזה יתרונות טומן בחובו כל מזרון ומה בעצם לבחור? במדריך זה אנו ננסה לעשות לכם קצת סדר בבלגן.

עלינו לזכור שאנו מבלים תקופות ארוכות מחיינו על המזרון, שינה טובה על מזרון טוב תגרום לנו לקום עירניים, עם כוח, חיוניים יותר, רגועים ושמחים. ולכן בחירת מזרון טוב חייבת להיות מלווה בחשיבה אמיתית, וצריך להקדיש לקניה הזו תשומת לב

כשבאים לבחור מזרון, באים למומחים יאיר אסלן או ירון אסלן שהמפעל המשפחתי שלהם חלומות, מספק לכם את חלום השינה ומביא לכם אותו עד הבית.

גובה המזרון– חשוב מאוד להקפיד על גובה המזרן, חשוב מאד למדוד את גובה המיטה ולחשב את הגובה שיתאים לכם, גובה המזרן קובע את גובה הישיבה והקימה מהמיטה ויכול להיות גורם משמעותי בנוחות השימוש היומיומי .

כמו כן רצוי לרכוש מזרן בגובה 20 ס"מ ומעלה , לא לפחד לרכוש מזרן גם בגובה 30 ס"מ . מזרן נמוך מדי יהיה מוגבל מבחינת מרווח תנועת החומר (ספוג או קפיצים) ולא יספק תמיכה מספקת (לדוגמא אדם הישן על צידו ובעל כתפיים רחבות זקוק למרווח תנועה של המזרן)

רמת הקושי של המזרון-  יאיר ממליץ לבחור מזרון בינוני – קשה שבריא לגב ולשינה  וכשמתגלע בין בני זוג מחלוקת. אחד רוצה קשה יותר והשני מעדיף רך יותר, יאיר ממליץ על פשרה. חשוב לקחת את אותם מזרונים באותה דרגת קושי אחרת אחד מהם ישקע יותר מהשני , לא תהיה אחידות והמפגש בין המזרן יהיה יותר מורגש

סוג מזרון – מזרונים עם קפיצים, מזרונים בלי, אנו מעוניינים שהמזרן יספק לנו תמיכה נקודתית לכל קימור בגוף , ובעצם יעטוף אותנו בצורה מדויקת , לכן מומלץ לרכוש מזרן עם קפיצים מבודדים שנצמד לגוף שלנו בצורה מדיויקת

סוג הבד– בחרתם את הגובה של המזרון, בחרתם את רמת הקושי, אל תשכחו לבחור סוג בד, בד איכותי, שמונע הצטברות לחות ועובש. ומקל על הזעה בקיץ  וכמובן, יאיר ממליץ לא לשכוח לשים מגן מזרן שיגן ויאריך את חייו.

במיטת החלומות יעצבו לכם את המיטות שחלמתם עליהם, בכל דגם צבע וצורה, יתאימו לכם את המזרונים, עד שהשינה שלכם תהיה חלום אמיתי שמתגשם.

 

חנות המפעל ; יד חרוצים תלפיות , מעלה אדומים ובאתר האון ליין

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים