WhatsApp Image 2021-01-18 at 12.37.26

אזעקת טרנד, שמלת שריג לביש ונוח, איפה קונים את השמלות הכי יפות לחורף

אם גם לכן מתחשק לפעמים להניח את הסווטשירט בצד, יש לנו בשורה משמחת – הפריט הכי נכון לעונה הוא אחד שמתהדר בסטייל, ובאותה העת גם שומר על נוחות ועוטף את הגוף בשכבה צמרירית נעימה. קבלו את שמלות הסריג הכי מוצלחות שאפשר להשיג עכשיו בחנויות

השנה האחרונה הטילה צל גדול וכבד על קטגוריית השמלות. בזמן שמיליוני נשים ברחבי העולם מתמסרות לחליפות הטרנינג ורק מעטות שומרות אמונים לפריטי בייסיק אחרים כמו חולצות מכופתרות וג'ינס, מניות השמלה רק הלכו וירדו.

ההעדפה הברורה לנוחות, כך צופים מומחים מעולם האופנה, לא הולכת להעלם גם בעולם המדומיין שאחרי המגפה. היא אמנם תלבש צורות אחרות אבל תלווה אותנו לבטח עוד תקופה ארוכה. באקלים האופנתי המורכב הזה מככבים מספר פריטים מתחלפים. שמלת הסריג, שמלווה אותנו כבר מחורף הקורונה הקודם, בהחלט משתייכת לקטגוריה המעורפלת הזו.

PARFOIS

מדובר בסוג של יצור כלאיים. שמלת הסריג נחשבת לפריט חוץ "לבוש" לחלוטין, אבל עונה גם לדרישות הנוחות שהפכו לגבוהות במיוחד בזמן האחרון. זה לא אומר שמדובר בפריט קל ללבישה – רבות משמלות הסריג לא סלחניות בעליל, ודורשות התארגנות נכונה מבחינת ההלבשה התחתונה בשל הנטייה להיצמד לגוף ולחשוף את כל מה שנמצא תחת הבד.

כך או כך, הפופולריות של הטרנד הזה נמצאת בעלייה מתמדת. עוד ועוד בתי אופנה משגרים את הפרשנויות שלהם, וביניהם ג'יל סנדר, קלואה, וינס וג'יי.וו.אנדרסון. גם בית האופנה הנחשק בוטגה ונטה מקדם באינטנסיביות את המראה הרך-אך-חובק-הגוף הזה, עם שגרירות יפהפיות דוגמת רוזי הנטיגנטון וויטלי.

בגזרת הצבעוניות שולטת מגמה כמעט אחידה. שמלות הסריג של החורף הנוכחי מאופיינות בעיקר בגוונים טבעיים ומנחמים. גווני בז', שמנת ומוקה בהחלט נותנים העונה את הטון, לצד גוונים אפרפרים ושחורים קלאסיים.

RESERVED צילום: אסף לוי
סטרדיווריוס
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים