WhatsApp Image 2021-02-21 at 17.59.03

אוסנת נפטרה מקורונה בשבוע ה-30 להריונה: "חלמת על ההלוויה"

אוסנת בן שטרית, אם לארבעה מגבעת זאב שפונתה לבית החולים עם מצוקה נשימתית לאחר שנדבקה בקורונה. עם ההידרדרות במצבה הוחלט לבצע בה ניתוח קיסרי. למרות מאמצי ההחייאה והמומחים הרבים שהוזעקו, היא ועוברה הלכו לעולמם. בית החולים: "הצוות בסערה רגשית"

טרגדיה בירושלים: אוסנת בן שטרית, בת 32 שהייתה בהיריון מתקדם ואושפזה ללא מחלות רקע, נפטרה הבוקר (ראשון) מקורונה בבית החולים הדסה עין כרם. מאמצי הרופאים להציל את העובר לא צלחו.

בן שטרית, אם לארבעה ילדים קטנים שהייתה בשבוע ה-30 להיריונה, הגיעה ביום שלישי האחרון עם מצוקה נשימתית, ואושפזה במחלקה לטיפול נמרץ במצב קשה. במהלך הלילה מצבה התחיל להידרדר, והיא פיתחה כשל רב-מערכתי. צוות רב תחומי בכיר, שכלל מומחי טיפול נמרץ, הרדמה, גניקולוגיה, מיילדות, צוות אקמו ומנתחי לב-חזה, הוזעק לטיפול באישה.

בבית החולים החליטו לבצע ניתוח קיסרי כדי לנסות ולהציל את העובר וביצעו בה החייאה ממושכת ביותר. "לצערנו, מצבם של האם ושל העובר היה אנוש, ולמרות חיבורה של היולדת למכשיר האקמו, ועל אף מאמצים כבירים להצילה ולהציל את חיי העובר ביחידה לטיפול נמרץ פגים – הם נפטרו", אמרו בהדסה.
קרובת משפחתה של אוסנת פרסמה את תמונתה באינסטגרם וכתבה: "אמא לארבעה נסיכים טהורים עברה הריון שלא שרד. הלב שבור, הראש לא יודע איפה לשים את עצמו. אין נחמה".
"הצוות ביחידה לטיפול נמרץ קורונה והמומחים שהוזעקו לטיפול באישה ובתינוק מצויים בסערה רגשית. למאמצי ההצלה היו שותפים רבים מכל רחבי בית החולים אשר נלחמו על חיי האם והתינוק. הדסה כולה משתתפת בצערה הכבד של המשפחה. צוות השירות הסוציאלי בבית החולים מלווה אותם בשעתם הקשה".
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים